We hebben met zijn 4-tjes heerlijk genoten van – de gastvrijheid -de mooie gezellige ruimte van de B&B -de grote tuin met de dieren -de omgeving om te fietsen -en de verse eitjes. Bedankt Lieke zeker een aanrader