We hebben met zijn 4-tjes heerlijk genoten van – de gastvrijheid
-de mooie gezellige ruimte van de B&B
-de grote tuin met de dieren
-de omgeving om te fietsen
-en de verse eitjes.
Bedankt Lieke zeker een aanrader